Brukervilkår

Generelt

Dette er en avtale mellom Troms og Finnmark fylkeskommune (som tilbyder av Mobillett) og kunden (bruker av Mobillett).

Kunden er selv ansvarlig for å holde seg oppdatert om hvilke billettyper som kan kjøpes i appen. Informasjon om billettyper, priser og bruk av Mobillett, finnes under "Info og Priser" i appen.

Avtalen gir Troms og Finnmark fylkeskommune rett til å belaste kundens mobilkonto eller bankkort for summen av produktene som kjøpes i appen.

Kortsikkerhet

Alle betalinger som foregår ved bruk av bankkort (VISA/Mastercard) blir behandlet av vår valgte betalingsformidler, Nets. Nets lagrer all kortinformasjon sikkert i henhold til kortselskapenes retningslinjer. Ingen informasjon knyttet til betalingskortet lagres i appen eller hos Troms og Finnmark fylkeskommune.

Personvern

Se vår personvernerklæring under "Info og priser" i appen.

Avtalens varighet

Avtalen mellom Troms og Finnmark fylkeskommune og kunden er gyldig fra det tidspunkt kunden aksepterer brukervilkårene.

Kunden har til enhver tid rett til å si opp avtalen ved å bruke kontaktskjemaet på våre nettsider.

Troms og Finnmark fylkeskommune kan si opp avtalen med kunden med forutgående skriftlig varsel dersom Troms og Finnmark fylkeskommune ikke lenger tilbyr produktet eller endrer produktet vesentlig. Dersom Troms og Finnmark fylkeskommune sier opp avtalen, vil restverdi på mobilkontoen refunderes.

Refusjon av verdi i Mobilkonto

For refundering av verdi på Mobilkonto, må kunden forevise gyldig legitimasjon for å bekrefte at vedkommende er rettmessig eier av Mobilkonto.

Gyldige årsaker til refusjon er sykdom, dødsfall, flytting, endring i reisemønster grunnet jobb. Forholdene skal dokumenteres.

Kunden kan også benytte seg av angreretten. Produktet må i slike tilfeller ikke være påbegynt, og kunden må fremme refusjonskravet innen 14 dager etter at kjøp av billettproduktet er gjort.

Dersom det foreligger en mangel ved reiseproduktet, må kunden innen rimelig tid etter at han/hun har oppdaget den, gi skriftlig beskjed (brev) om at han/hun vil påberope seg reklamasjon.

Ved en utbetaling vil det ikke kunne foretas utbetaling kontant over disk ved våre kundesentre. Kunden kan bare få refundert beløp til konto hvor belastningen opprinnelig ble gjennomført, eller annen oppgitt bankkonto. I alle tilfeller må det fylles ut et refusjonsskjema av kunde.